۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

همه چیز در رابطه با رضایت جنسی

رضایت جنسی با کیفیت رابطه در ارتباط است. در واقع، توافقی عمومی بین مردم وجود دارد که نارضایتی جنسی را از مشکلات بزرگ روابط زناشویی قرار می دهد. درحالی که این نتیجه گیری به هیچ وجه یافته جدیدی نیست و زندگی های بسیاری به خاطر نبود رضایت جنسی متلاشی شده اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin rhs

زن ها رابطه جنسی با چه مردانی را دوست دارند؟

از زمان تولد به دختران آموزش داده می شود که باید خیلی از مسائل را رعایت کنند. مخصوصا در فرهنگ ایرانیان صحبت حتی در مورد مسائل جنسی در بین دختران زشت است و اگر دختری بخواهد در مورد نیازهای جنسی خود صحبت کند، پسندیده نمی باشد. بنابراین در اکثر مواقع کسی که برای رابطه جنسی پیش قدم می شود، مرد است و در برخی مواقع زنان سکس و خواسته های جنسی خود را مطرح نکرده و با بی میلی و گاهی اجبار او را در این ارتباط مشایعت می کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin rhs

علائم افسردگی

چگونه می توان قاطعانه تشخیص داد کسی را که می شناسید از افسردگی رنج می برد، نه ناراحتی عادی؟ تشخیص افسردگی از ناراحتی آسان نیست. به طور خلاصه، غم و غصه احساسی موقت است که عمدتا ناشی از یک رویداد غم انگیز یا پر سر و صدا در زندگی یا برخی علت های قابل تشخیص دیگر است. اما افسردگی از مهمترین بیماری های روحی است که ریشه در عمق وجود دارد. این بیماری طول عمر بیشتری از غم و اندوه دارد. افسردگی به راحتی قابل تشخیص نیست. از آزار دهنده ترین علائم افسردگی این است که در زندگی عادی هدایت می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin rhs