۲ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

سوالات قبل از ازدواج

از رسوماتی که در جلسه خواستگاری انجام می شود اینست که دختر و پسر به جای خلوت تری از خانه می روند و با هم حرف هایشان را می زنند. در این جلسه معمولا هم دختر و هم پسر سوالاتی از طرف مقابل می پرسند. اگر جواب های طرف با خواسته هایشان فاصله داشته باشد، جواب منفی داده و اگر نزدیک باشد به بررسی گزینه های دیگر می پردازند. در ادامه مطلب سوالاتی برایتان مطرح کرده ایم که پیشنهاد می کنیم آنها را از خواستگارتان بپرسید. این سوال شامل همه موضوعات مهم برای ازدواج است. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin rhs

عواقب و پیامدهای طلاق

اکثر زوجین در طول زندگی مشترکشان حداقل یک بار به طلاق فکر کرده اند. برای زوج های زیادی طلاق یک تهدید دائمی است و برای برخی تنها امید است. جدا از اینکه شما از فکر کردن به طلاق خودداری می کنید و یا هر روز در حال فکر کردن به آن هستید، چند مورد از مشکلات پس از طلاق را برایتان لیست کرده ایم.
البته اگر شریک یکی از موارد زیر باشد، طلاق موجه می باشد:
  • مشکلات زناشویی
  • مشکلات اخلاقی
  • اعتیاد
به عبارت دیگر، اگر به شما خیانت شود، کتک بزند، اعتیاد به مواد مخدر داشته باشد و یا به خاطر شخصی دیگر شما را ترک کرده باشد، این مقاله ربطی به شما ندارد. با این حال، اگر این مشکلات را نداشته باشد، بهتر است مشکلات زیر را مطالعه کنید و پس از آن تصمیم بگیرید که طلاق بگیرید یا خیر.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin rhs